Stockholm i Augusti istället.

Det blir inget Stockholm denna månad, jag åker upp i augusti istället. Mina jobb dagar passar inte det jag tänkt mig. Så jag skippar resan tills jag får bättre dagar och bättre ledighet vilket jag får i augusti. Jag känner att om jag endå skall upp och spendera massa pengar kan jag göra det när jag har bra dagar!Söndag måndag tisdag är inga bra dagar för mig!

ANYWAY! Kleo är livrädd stackars katt, hon sitter långt in i garderoben och gömmer sig. För er som inte vet så är hon en vildkatt så gosa med henne går inte riktigt, Jag vill ju att hon ska kela och leka men hon får ta den tid hon behöver för att känna sig trygg här. Jag är bara glad att hon är hos oss. Lång historia kort så är hos KKS katt.

Nu ska det lagas mat, inte av mig men endå.
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0