Slösarn är lös!

Nu jäklar, nu ska jag inte shoppa mera överhuvudtaget. Beställde precis hem hår (HÖR OCH HÄPNA!) som kommer inom 2-5 dagar så snart får jag min efterlängtade hårförlängning. LOVELY! Annars då, jag längtar till på Fredag faktiskt för då får jag hem min nya tröja min mjukisdress och löshåret och förhoppningsvis att min nya platt/locktång med, AH UTGÅNG?! Helt sjukt alltså. Nu förstår ni kanske varför sthlm får vänta tills augusti hahaha MIMS DIN SLÖSARE!



Den mjukisdressen är MIN på fredag, fast min är i PIGGELIN färg! FREDAGSMYYYYYYYS!

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: tack tack :)

2009-07-19 @ 20:40:13
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: åh, tack så mycket :)

2009-07-19 @ 20:50:18
URL: http://ssofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0