Shake shake shake...

Hello, Nu är jag hög på polish remover och nagellack. Har suttit nu en stund och pysslat med mina fina naglar. Ska snart göra mig en drink(diet) för jag börjar bli lite hungrig, Men ska inte äta mera mat idag No No No!(har ingen shaker så jag kan inte göra mig någon drink, ska göra mig lite kastler med grönsaker istället).
Imorgon hoppas jag på att min hårförlängning kommer hem. Fan i satan jag hade velat haft den för länge sen men men, ska ju till Öland imorgon med. Eller? Måste färga håret svart med och det är ingenting jag ser fram emot men jag var så dum i huvudet och beställde svart förlängning trots att det fanns brun! IDIOT! Jaja, Det får gå men jag passar inte i svart hår(tycker jag).

Diet va de!


Blev snyggar med heltäckt tycker jag..


Gammalt kort på mig med svart hår.. Ser konstig ut....
 
Brunt, färgen jag trivs bäst i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0