Överexalterad

Hallåj, Blev så exalterad att jag somnade haha. Har sovit tills nu, vaknade av att kattungarna välte min perm och startade krig med mina kuddar. I JUST LOVE THEM ;)! Nu håller jag på med mina naglar och ska väl göra det ett tag. ÅH Snart är det torsdag och sen är det FREDAG! Men iallafall Ha det bra så hörs vi imorgon eller något!


Sen så HATAR jag idioter som kommenterar i min blogg att jag ska in på deras blogg för att dom är intressanta, jag är inte intresserad. Alla jävlar som gör reklam i min blogg. Jag menar kommentera mer än gärna men gör ingen reklam, det gör mig bara irriterad, och nu är jag nyvaken med, KRIG!. =D Love ya!



BUUUUH! blev du rädd!

Kommentarer
Postat av: galem

fan så fint hår! Gjorde du lockarna med flätor eller locktång/plattång? :)

2009-07-24 @ 09:45:33
URL: http://irgea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0