Onsdag my friends.

Puuh, HEJ! Nu är jag hemma efter en hel dags jobbande, hann inte blogga innan jag åkte imorse men ni dör inte. Idag har det varit fint väder och mysiga kunder faktiskt, En dag som denna skulle jag kunna leva om! Skulle egentligen fått reda på om jag får jobba vidare på Triumph idag men telefonen ringde inte, antar att huvudkontoret har fullt upp :/! JUSTE, jag cyklade idag, Fy fan va jag är duttig :D. Min dress som jag ska köpa på fredag är på 70%rea nu, så istället för att betala 699kr som den kostar betalar jag bara 209kr, hur bra är inte det då.. Jag längtar så till på Fredag. Börjar bli lite nojig att inte min hårförlängning ska hinna fram i tid. Det hade varit tråkig, OJ vilket långt inlägg nu slutar jag skriva..

PUSS!


slänger in en gammal bild på mig :) 2006 tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0