My life loves money!

Hej lovers. Hur mår ni? Jag mår SUPER BRA! Känner mig dock redigt fattig trots att lönen trillade in idag. helt pank! Fan haha, men jag har då köpt fina saker för mina egna pengar. HÖR PÅ FAN! Mina egna pengar! Annars har denna dag varit otroligt rolig, mycket skratt på jobbet och imorse fixade jag och mamma en del runt om i stan. Nu sitter jag hemma i min mjukisdress och bara myser, LIFE IS GOOD! (satan att inte min förlängning har kommit)  Nu ska jag leka med min nya nalle...



älskar att man får presenter för att man handlar grejer :D

Kommentarer
Postat av: julclaude

hehe vem gör inte d?! hihi :P

2009-07-25 @ 00:27:08
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0