Kamelerna är lösa!


ÖÖh, så jävla mätt alltså! Så mätt att jag blir trött. PIZZAN VAR TO DIE FOR!
Jag skulle helst av allt vilja gå och lägga mig men det känns som om det är liiiiite för tidigt för det. Jag måste räkna lite, och kolla runt lite faktiskt, Har en del grejer som måste vara färdigfixat tills på fredag så jag har lite kontroll vettni! MEEN jag är grymt sugen på att lägga mig i sängen, NEJ skärpning!!

JOO FÖR FAN!, Cirkusen är ju i Färjestan och gissa om jag blev glad när jag såg mina älskade kameler..


Kommentarer
Postat av: Nanna

Det är inte kul att vara så mätt... Men fan vad gott att äta en riktigt god pizza!!!



Ah ingen fara. det är inte så svårt faktiskt ;)

Vad händer imorgon då?

2009-07-19 @ 21:06:26
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0