Jag älskar choklad



Denna älskling ska bli min så fort jag fått min lön.  Har suttit och kollat  igenom VS sortimen och denna hoodie var faktiskt det enda som mitt öga fastnade på. SÅ KAN DET BLI DEN 25:E NU! Annars har jag inte gjort så mycket, slutade vänta på Mika vid typ 7, träffade Nadine och Liza en snabbis på parkeringen, Nadine går på kryckor nu. MONGO :D! Ska kanske köpa hennes roots biljett! SKA MAN GÅ PÅ ROOTS DÅ?! Äsch, nu ska jag äta lite av chokladen jag och mam köpte! Ni vet den maraboun med jordgubbar i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0