Hemsk natt

Hej, vet inte riktigt hur jag mår idag om jag ska vara ärlig, hände en jobbig grej igårikväll. Hade hur sjukt kul som helst på förfesten och mysigt ute och världens bästa sällskap till min cykel som stod i funkabo(promenerade) från stan. Underbart! Satte mig på cykeln och började trampa hem, kände hela tiden imagen att någonting var på gång. Kom till min insväng och BROMSA, VÄND CYKLA SNABBT SOM FAN MIREILLE! Va det ända jag fick igenom huvuvdet. På hörnan av mitt hus står en naken man(kan låta kul men jag trodde jag skulle bli mördad). När jag vänt cykeln för att börja cykla där ifrån cyuklade jag på en gren som bröts och han såg mig och började gå emot mig, JAG FICK PANIK! försökte trampa där ifrån men mina fötter löd mig inte(jag var inte berusad men jag var inte nykter),samtidigt som jag försökte hitta min telefon för att ringa 112! Jag fick upp telefonen kollar bakom axeln, han springer nu! TRAMPA SNABBARE!
"välkomen till sosalarm vad har inträffat"
-Jag är i Kalmar en naken man jagar mig och min telefon kommer att döö!
"jag kopplar dig till Kalmar polisen"
(HALLÅ? Jag behöver hjälp nu inte bli kopplad.)
"Kalmar polisen vad har inte träffat"
-Norrliden , naken man jagar mig, mitt bateri kommer.." Sen dog telefonen.  Jag trodde jag skulle dö men helt plötsligt kommer en bil och mannen försvinner. Står med min cykel mitt på vägen och har bara skog runt mig och ber till Gud att han inte är i närheten. Ser polisbilen, 300 meter ifrån mig. Cyklar allt jag har och när jag kommer fram faller jag bara ihop! Dom hade sett honom med så jag inbillade mig inte. Dom följde med mig hem så att han inte var inne på gården. Mamma vaknade av mitt hysteriska gråtande och jag kunde inte somna på bra många timmar.

Men frågan är, fick dom fast honom?
Alexandra, nu förstår jag vad du menar med att du inte vill bo i Norrliden, det tog mig 1 månad att inse!

_______________________________________
Jag hade trevligt tidigare på kvällen, här är lite bilder:


Älskling och Jag


Erik och Johanna


Johanna, Puff och Nikke!


Johanna Erik och främling


Vackra jag!


Jag och älskling

Kommentarer
Postat av: Nadine

Naken man lämna min syster ifred.. fattaru annars få du med mig o göra!



2009-07-16 @ 13:56:52
URL: http://moulinrougee.blogg.se/
Postat av: denise malmqvist

my GOD hur mar du nu efter handelsen. Kan tanka mig att det var laskigt usch. hoppas dem har tagit honom. Later ju som en skrack film det dar med en bruten gren och han tittar at ditt hall o foljer efter hua!

2009-07-25 @ 04:04:35
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0