Hej!

God morgon god morgon upp och hoppa. Kan inte förstå hur jag kan sova så mycket som jag gör, men men nu är jag vaken iallafall och idag är det TORSDAG(och imorgon fredag!!!). Och jag har ingenting planerat faktiskt. Det ända jag vet att jag måste göra är att hitta lillkatten, vi har fått en till kattunge så nu är det tre kattungar vi tar hand om men det ena har gömt sig sen igår kväll och jag börjar tro att lilla Lii är kissnödig eller värre BAJSNÖDIG. Måste hitta lillekissemissen.

Nu ska jag däremot ta en dusch och äta frukost. Hörs senare, PUSS

Kommentarer
Postat av: denise

namen hittade du kissemissen da??

2009-07-25 @ 03:36:52
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0