Hej och swwiiiishhh!

God morgon!
Underbar dag, Mims har huvudvärk, jag sov för länge! Kan ni tänka er att jag sov till 12.. jag som brukar gå upp 9-10 Helt konstigt. Iallafalll. Skall över till Öland om ett tag. Först till Qviberg tror jag och sen vidare till min älskade syster! Imorgon åker jag och badar med henne och Johanna om det är fint väder (HOPPAS). Sthlmresan närmar sig! Spännande.
Jag längtar tills min tony montana får mig att skratta, I ♥ you!

Nu ska jag försöka få tag på Q för att se om det blir någonting annars är den en varmdusch och sen till Nadine som gäller.

(ni saknar mina bilder va?)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0