Have you ever..?

Hej alla morgonpigga, kanske till och med är förmiddag för många av er!
Här sitter jag i arbetskläderna redo för att jobba ennu en dag, men jag ska inte i väg riktigt än. Måste fixa håret för det ser ut som HEJ KOM OCH HJÄLP MIG, sen ska jag slänga i mig 2 mackor med så jag inte dör av hunger när kl är 12. Annars då? Idag är det torsdag?! Och det är en rätt så viktig dag, får hon jobbet idag så kanske till och med JAG FÅR JOBBET! Jag håller tummarna!



Vart har Min Mika tagit vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0