här ska det stå något...

Dålig updatering I KNOW! Men jag har inte orkat eller brytt mig faktiskt. Kom hem från jobbet för någon timma sen och jag är helt slut. Vill bara sova egentligen men ska vara uppe ett tag till så jag inte vaknar mitt i  natten som jag gjorde igår. Jag börjar skolan(komvux) den 25 augusti är det inskrivning. Religion A-B och Matte A(jag hatar matte) är det som gäller då. Måste få mitt schema efter dagarna då jag har lektion. Det är viktigt att jag klarar av både jobb och skola nu! För om jag ska bli pedagog som jag vill så måste detta bli BRA!

Måste fixa mina naglar med för dom ser förjävliga ut.. BLÄÄ!
Somnade ifrån Johanna igår, jag som skulle få bilderna(jag vill ha orginalbilderna) från i Onsdags.


JAG HATAR SVART HÅR!

Kommentarer
Postat av: denise malmqvist

jag tycker i alla fall att det var jatte fint sa det sa

2009-07-31 @ 22:29:36
URL: http://mrsstrowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0