FAKE PÅ GÅNG!

Alltså, jag får sån längtan till Stockholm när jag tänker på att jag äntligen skall få köpa hårförlängning! Jag blir som en helt annan person i utseendet. Jag älskar när jag har långt hår. Det ska bli så skönt med, Slippa det här korta tråkiga som man inte kan göra någonting med. Funderar på om jag ska ladda upp med typ 4 paket så jag har ett bra tag fram över?! Frågan är ju vad priserna har gått upp till nu när den svenska kronan inte är värt någonting! Hmm, minst 3 paket iallafall. Jag LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR!




Jag längtar längtar längtar!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Hej snyggt hår, sånt ska jag också skaffa mig. :) passar nog säkert bra till våra lila klänningar. // Pia . fniss

2009-07-09 @ 21:42:44
Postat av: Alexandra- Gravid- I väntan på Neville

SNYGGT med långt hår :) Du passar dock i både och, men kul med omväxling. Jag ska också skaffa mig en hårförlängning snart!

Puss

2009-07-09 @ 22:48:36
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0