Exalterad

Jag längtar så till på fredag och så längtar jag till på Söndag då jag och Mika ska till strand. Ett sommarfest ställe i Borgholm på Öland för er som inte vet. Har hört så mycket om strand så jag hoppas inte jag blir besviken genom att ha höga förväntningar. Konstigt att festa på en söndag? Nej inte när det är sommar och absolut inte när man är ledig på Måndag :). Det ska bli så kul kul kul. Jag är som en lite unge på julafton, helt exalterad. KUL! Nu fortsätter simpsons.

Hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0