DET ÄR FREDAG!

God morgon på er.
 Idag är jag uppe tidigt. Åker in till stan tidigare idag för jag måste handla och fixa lite innan jag börjar jobba. Jag hoppas att min hårförlängning trillar ner i brevlådan idag annars blir jag ledsen. Det stod faktiskt 2-5 arbetsdagar och jag beställde den i söndags. Annars mår jag hur bra som helst, fick ju reda på igår att jag ska få bli fast anställd =) LYCKA! Nu kommer jag inte lämna Kalmar på ett bra tag. Och jag bryr mig inte om att du har typ tjej! (BAJS).

Nej nu ska jag äta frukost och sätta på mig byxor.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: a

hehe du är nära ;)

2009-07-24 @ 09:18:30
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: h

kalmar är så fint

2009-07-24 @ 13:37:18
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0