Marley och Jag

Jag vet inte om ni minns men i december så skrev jag om en film jag ville se, Marley och jag. Du kan se inlägget här. Jag fick ju boken Marley och jag i juklapp och läste ut boken på någon vecka. Sen har jag låtit den ligga här hemma utan att tänka på att den är så sjukt bra och att ni måste få reda på det.

Jag kan ärligt säga att man inte kan hålla sig från att skratta högt (vart du än är) när man läser boken, du kan inte hålla tårarna tillbaka. Boken berör en så sjukt mycket alltså. Jag har funderat på att läsa boken en gång till innan jag ser filmen men jag är inte riktigt säker än. Boken är grym.

Marley och Jag, av John Grogan


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahah, ja! Men med tanke på de andra så passar mina nästan in där ju :P



Hur mår du egentligen hjärtat?

2009-01-29 @ 12:19:40
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Japp, Öland har en tendens till at göra en riktigt rastlös!!

Därför får du se till att flytta hit till Kalmar.

Puss

2009-01-29 @ 12:48:00
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0