Är det verkligen så stor förändring?


Haha jag 13 år


¨
En tjej kompis och jag vintern 2004


Sommaren 2004


haha jag 2005


Mona och Jag sommaren  2005


Jag 2006 på Öland


Tony Montana och jag sommaren 2007



Visby våren 2008


Studenten 2008


Vinter 2008



Taget i förrigår ...


Då undrar jag genast. Är det verkligen så stor förändring?
Vad händer idag, hum, Mika avbokade precis så jag har inga planer what so ever. Q, rädda mig!!!  Jag kommer nog på någonting men nu ska jag på toa för jag pissar på mig! Pussssss


Kommentarer
Postat av: Alexandra

En sån vacker Mireille!!

2009-01-23 @ 19:11:51
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0