EMTE

Dag nr 2 av det nya året och jag tror inte jag riktigt har förstått att det är 2009. Jag har tyvärr fått snurr på mitt dygn igen så jag vaknar inte riktigt som jag brukar men det skall jag ställa om rätt snart för så här får det inte fortsätta. Idag skall vi har en liten girlsnight vi tjejer här hemma. Jag är fortfarande på Gotland och jag älskar denna ö. EMTE (Emelie Mireille Therese Elin), har bestämt oss för att försöka få tag på jobb i Norge, så snart kommer vi nog sätta oss ner och söka igenom hela internet för jobb. Det skulle vara så sjukt kul om vi 4 kunde få jobba tillsammans. Drömliv.

Men nu är jag hungrig så jag skall se om det kanske kan ordnas lite mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0