URK jag vill inte

Jag vet inte riktigt om jag ska börja med att skriva god morgon eller god natt med tanke på att jag inte gått och lagt mig än som jag verkligen ångrar i denna sekund för jag är dö trött, men nu är det för sent. Vet inte riktigt vart tiden tog vägen. Låg i sängen och gosade med Katti samtidigt som The Hills dvd spelade på tv och helt plötsligt så var kl 0700, Jag hänger verkligen inte med.Tv på rummet är farligt. Kanske var detta bara bra? Jag kommer sova gott inatt iaf.
Skall hoppa in i duschen och sen fixa frillan och försöka få bort påsarna under ögonen sen är det in till Kalmar på möte som gäller. URK jag vill inte. Ska hem med detsamma sen och hitta på något kul? Får se vad som händer, jag kan nästan lova att jag skriver ett inlägg, sen somnar jag.

Jaja Hörs när vi hörs. Pussna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0