Umgås med henne ÄNTLIGEN

Så, nu ska jag alldeles snart gå iväg mot bussen som ska ta mig in till min Mika som jag ska spendera hela lördagen med! Myspys. Ska bli kul att få umgås med henne ÄNTLIGEN! Får se vad vi hittar på men jag kan tänka mig att det blir väldigt mycket slappande och det gillar jag verkligen för jag är en slappis.


_______________________________________________________



Kofta - Gina Tricot
Lång tröja - H&M
Tublinne - Syrransgaderob
Jeans - Öhm?
Kropp - Den underbara Ellie!


Hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Mills

Ha kul då :D, å snygg outfit :D

2009-01-24 @ 18:46:05
URL: http://thegoffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0