Söta små liv

Snart läggdags efter en lång dag med barnvaktande som jag och Therese har hållt på med. Söta små liv är dessa barn men oj så krävande. Vi har åkt bulka, eller barnen har åkt pulka jag sprang mer upp och ner för backarna med pulkorna efter mig. Bättre än powerwalksen. Blev helt slutkörd. Skönt att dom sover middag ifall för jag tog mig en tupplur jag med. Snarkade ikapp med en av dom små i sängen.
Utöver det så har denna dag varit bra förutom att jag har fått eksem i ansiktet, runt ögonen och läppen min är fortfarande förstörd. Skall till vårdcentralen när jag kommer tillbaka till Öland som jag hoppas på blir imorgon eftersom jag har ett väldigt viktigt möte den 8de som jag verkligen inte får missa. Tyvärr så är pengarna som jag skulle ha till båtbiljett tagit slut. Jag får panik.
Min kropp har blivit annorlunda och konstig. Klumpen i magen är kvar och den känns konstig. Jag vill verkligen veta vad det är som händer. Små finnar överallt och konstigt humör, jag är hungrig hela tiden och kan inte sova på nätterna. Vad är det som händer? Jag undrar om jag är orolig över någonting eller om min kropp spelar ett spel med mig som jag inte förstår mig på. Jag orkar inte ha det så här länge till, det är en sak som är säker. Så next stop blir utan talan vårdcentralen.


Jag vill bli glad varje 24 som förut!


Im out/ Ellie


Kommentarer
Postat av: Nanna

Att vara barnvakt är bättre än värsta aerobic passet ibland! Good work! :P

2009-01-06 @ 20:44:42
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0