Ska vara med från början



Från att inte vetat vad jag skall göra till att bestämt med Q att vi ska ta en road trip är rätt så bra faktiskt. Det blir att åka runt och bara umgås för mig denna fredagskväll. Jag är fortfarande sjuk som en struts men jag äter pencelin(hurstavasdet?) så jag ska inte smitta längre iaf. Jag skulle hemskt gärna vilja se lets dance men jag har inte följt det från börjar så varför börja nu? Jag tycker att man ska vara med från början för att kunna se på sånna program, men vem bryr sig om vad jag tycker. Äsch nu blir det bara soppa av alltihop men jag ska fixa iordning mig nu.


Shillevippen, hoppas ni får en bra kväll skruttisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0