Sätta oss på clubben Janus för att ta en bira.



Jag älskar facebook. Man hittar alltid bilder på sig själv som man inte hade en aning om ens existerade. Den här underbara bilden tex. På mig och 3 andra fritidsreseguider efter en dag med hårt jobbande bestämde vi oss för att dra ner till Hamnen och sätta oss på clubben Janus för att ta en bira. (vi är i turkiet,alanya). När jag ser sånna här bilder så saknar jag det liv jag hade där nere i 3 hela månader. Jag saknar fritidsresor och alla goa turister man fick ta hand om på bussarna, jag saknar alla vänliga turkar som alltid är lika glad att se en. Underbart underbart underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0