Så konsitgt jätte glad

Glöm inte rösta i menyn, kul för mig att se resultaten sen!

Hittade bilder på mig på facebook som jag blivit tagad på från nyårsafton på Gotland. Helt sjukt att man kan bli så konsitgt jätte glad bara för att det är nyår och man har lite sprit i kroppen, haha.  Jag tuggar iaf tuggumi och det är ju bra för då luktar man inte apa i munnen när man druckit. I like it!  Har inte hunnit ner till frukosten än men andra ord, men jag vill inte väcka mamma så jag väntar med frukost till det att hon har vaknat.
Glömde skriva igår att jag och mamma lagade Emelies berömda Kyckling, ris och grönsaksröra. Inte lika perfekt gott som Emelies men både Mamma Berndt och jag blev helt till oss för det var så gott :) Jag kommer lägg upp receptet i bloggen när jag finslipat det lite för nu är det bara slarvliga noteringar och jag måste fråga Emelie först med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0