Mitt rum känns tråkigt

Nu är det rent här. Skönt men det känns lite konsigt eftersom jag är van att leva i kaos. Jag har inte möggel under fötterna men alltid en massa kläder på golvet och massor med saker i sängen. Det är typiskt mig, Kaos! Nu har jag ingenting att göra och mitt rum känns tråkigt. Men det är snart stökigt igen och då är jag tillbaka till mitt vanliga jag. Det är rätt farligt att trivas i kaos. Tänk om kungen skulle få för sig att komma på besök :I?

Jag måste köpa lakaset. Detta ser bara fel ut ..




Hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Tony Montana

Läää Ta bort turkiets flagga. Du ska ha somalias sexiä :)

2009-01-23 @ 09:53:37

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0