Mig och mina framtida barn

Jag är så sjukt mätt just nu så jag vet inte vart jag skall ta vägen, jag tror nog jag stannar i fotäljen som jag sitter i just nu i vardagsrummet. Emelie och Elin lagade den godaste kyckling,ris grönsaksröran jag  någonsin har ätit i hela mitt liv. Jag kan inte förklara smaken eller känslan alltså men det var helt sjukt gott. Skall verkligen skriva upp receptet i bloggen någon dag så ni också kan laga maten. Ikväll skall vi ut tror jag. Vi åker säkert ner till OL och dricker lite öl faktiskt men vi har inte bestämt någonting helt ännu. Nu tjatar tjejerna på mig att jag skall ut till dom i köket och lyssna på en låt som dom tycker låter som mig och mina framtida barn :/ lite läskigt. Men först måste jag verkligen gå på toa för jag pissar i byxan.

B jag älskar dig!


________________________________________



Jag och min älskade vän Therese har en väldigt udda relation. haha.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Det har du så rätt i så!! Hoppas ni får jobb i norge... det hade ju varit sååå nice!

2009-01-02 @ 18:51:09
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0