knäckemacka och lite laxröra

Hemma igen, som jsg skrev igår så är det diet på gång här. idag har jag ätit en knäckemacka och lite laxröra och druckit en massa med vatten. Det är det enda jag har ätit idag och mer än det blir det inte.  Jag gick en omväg hem som tog mig 40 minuter istället för 20 minter eftersom jag måste göra av det med kalorier jag hade ätit. Som min syster sa till mig igår. Det som är knepigt är att du måste göra av med mer kalorier än du stoppar i dig, Och jag har en tendens att äta och sova haha . Ändrig!!!! Jag kommer skriva varje dag om min lilla diet och framsteg. Nu ska jag faktiskt lägga mig på golvet och göra 50 situps. Bara för att man inte har gymkort så betyder det ju inte att man inte kan små träna.

Målet är spikat! Norge innan 28 feb eller vad säger du Therese?
Min stad i sommar no doubt!
I was born to live in Alanya!


Kommentarer
Postat av: Therese

Dröm för i helvete..

Tro mig bejbigirl vi skall bo äta och bada som badankor i havet.

Fan mireille vi skall göra det här

2009-01-12 @ 21:24:29
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0