Jag hatar sånna här dagar

Då har jag gjort det igen, målat och byggt om. Från typ lilarosa till det som är nu. Brun,svart,Guldaktigt. Fint!
Får se hur länge detta håller innan jag byter igen, jag har jätte svårt för att hålla kvar vid en och samma design eftersom att jag tröttnar (gäller inte bara desigt utan allting i livet) och blir uttråkad så lätt. Men jag tycker att detta blev fint så vi får se. Nu ska jag sätta på The hills och bara göra ingenting. Jag hatar sånna här dagar, och dom kommer ofta!


Kommentarer
Postat av: Annonsera.blogg.se

Nu har vi sparkat igång våran roliga köp och sälj sida!

Kom in och fynda, eller lägg ut dina egna annonser helt gratis!

Vi syns där!

2009-01-28 @ 15:00:43
URL: http://annonsera.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jättefin är bloggen!

Vad är det som hänt? Varför en dålig dag hjärtat?

Puss

2009-01-29 @ 00:51:15
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0