Jag älskar barn!

God morgon allihopa, här sitter jag med turban på huvudet och är riktigt trött faktiskt. Har ringt och avbokat en väldigt viktigt möte nu på morgonen eftersom jag "sitter fast" på Gotland. Jag ska ner till stan senare idag för att gå till vårdcentralen och kolla upp vad som är fel med mig, om det nu ens är något fel. Jag har lätt för att få för mig en hel del massa. Barnvakt är Therese idag, men det gör mig ingenting. Jag älskar barn!

Jag hade inte lika svårt för att somna inatt som jag hade häromnatten men jag somnade inte med det samma heller. Klumpen är kvar i magen men utslagen har börjar lägga sig faktiskt. Visst är dom kvar men jag ser inte längre ut som om mitt ansikte varit en krigszon. Underläppen börjar läka och den gör inte alls lika ont längre. Jag får fortsätta smörja in mig med idomin salva. ( Det är inte lätt att inte "tåla" kyla)


Men jag funderar på att slänga i mig frukost nu men vi hörs senare mina käraste / Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0