Hej

Ny duschad och ryggvärken halft borta och det känns skönt. Therese håller på med mat ute i köket och det luktar as gott medans jag och hennes mamma slappar i soffan och tittar på one three hill. på tal om att ha duschat jag kan inte förstå att man ibland kan säga jag orkar inte duscha just nu, när det enda man gör är att stå och få varmt vatten över sin kropp och schampoonerar in håret i schampoo som luktar as gott. Sjukt egentligen. Jag är så glad för att man inte behöver betala för vatten för då hade jag gått i konkurrs.


Nu är det mat. Pussna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0