Hade varit så sjukt

Så ska man snart in till stan med Q, ska bli kul att träffa honom då har inte träffat honom än under detta år . haha. Vi ska äta, eller jag ska äta, sen om han är hungrig vet jag inte. Thai?! hade varit så sjukt gott. Sen ska jag faktiskt handla hem lite grejs så jag har lite av allt möjligt här hemma. Yummii! Therese hur går det med Norge?
Diet är igång fortfarande. Jag ska handla lite så jag kan vara extra nyttig. men Maten jag kommer äta nu är det enda jag skall äta idag och kommer vaa det enda jag har ätit.

Nu ska jag sjunga lite till, till Jorden Sparks- One step at a time

(jävligt slitet och förstört ansikte efter alla utslag och eksem. men jag är glad iaf)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0