Hade jag inte satt min fot där

Hej.
Lördag idag, och jag är helt seg i huvudet. Vaknde för inte alls länge sen efter att ha haft en sjukt kul fredagskväll ute på stan med vänner. Jag som ett snille glömde min Kamera hemma så jag kan tyvärr inte bidra med några bilder idag men det får gå iaf. KM var sjukt mysigt och jäkligt trevligt faktiskt. Vidare senare till The Rock, kan säga att vid nyktert tillstånd hade jag inte satt min fot där men jag hade kul. Tyvärr så förstår jag mig inte på nattkrogar som skall lukta svätt och skit. Det är ju inte det mysigaste precis. Urk. Mys på bussen och lång promenad från busshållplatsen hem i 12 cm klack. Lovely.

Idag skall jag nog inte göra mycket alls. Ta en alvedon och dränka mig i vatten?
Hoppas ni har det bra, pussna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0