Gissa vem som har vaknat

Gissa vem som har vaknat och är helt pigg? Jo jag! Det här suger ju. Men sånt är livet. Har pratat lite mede Q på msn och Min födelsedag kommer nog blir toppen! Visst är den 19 dagar iväg men planera måste man göra i god tid. Som jag skrev innan så kommer jag ha egen lägenhet och min födelsedags fest kommer rocka. Jag är så glad så glad och helt extas. Måste få tag på Liza så jag kan börja fixa iordning i lägenheten och göra den med min.
Idag avslutas tävlingen om biljetterna till Chris Brown konsären. Får hoppas hoppas hoppas på att man vinner för en gångs skull. Jag har aldrig vunnit någonting i hela mitt liv faktiskt när det gäller sånna här grejer så det hade varit underbart att vinna nu! Får se!
Idag ska jag till vårdcentralen och göra en hälsokontroll. Hoppas dom kommer på vad som är fel på mig för min kropp mår skit, fortfarande!
ÅÅåh jag vill att klockan skall vara typ nio eller något nu så man kan äta frukost. Äsch, nu ska jag göra ingenting.
Hoppas ni sover gott. Pussna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0