Fruktansvärt vad jag blev täpt i näsan

Ikväll blev det sent för mig som vaknade vid kl 7 imorse, och nu är jag dötrött och fruktansvärt vad jag blev täpt i näsan när jag kom innanför dörren. jag och min käraste vän Mr Q har bara åkt runt i flera timmar och pratat pratat pratat om allting mellan himel och jord. Och jag måste säga att den killen känner mig inochut. Läskigt. Men jag är så glad för att jag har honom som vän. Han är helt enkelt bäst. Nu skall jag våldgästa min säng.


Hoppas ni har haft en bra Fredagskväll. Jag är fortfarande ledsen för att jag missat Chris på hovet.


Man kan verkligen inte ha tråkigt när man umgås med dig. Dansen i bilen var ju top of the top top! haha


Jag älskar min MUSSA!

Kommentarer
Postat av: Melissa

Alltid bra att ha sådana vänner... jag hade en sådan vän en gång. Nu är han min make.

2009-01-24 @ 09:26:32
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0