få detta ur mitt system


JUST STAND UP! Mariah, Beyonce, Rihanna, Miley, Leona & more. Denna berör!

____________________________________________



Jag tänker verkligen på mina vänner när jag hör denna låt. Jag är en människa som inte uttrycker mina känslor över huvud taget faktiskt, så jag kan förstå om dom inte riktigt vet hur mycket dom betyder för mig. Men dom är det jag lever för, dom är luften i mina lungor. Jag skulle aldrig någonsin kunna överleva utan dom och deras kärlek. jag känner att jag måste få detta ur mitt system för jag känner att jag betett mig som skit mot vissa som står mig riktigt nära.

Ni finns alltid i mitt hjärta hur långt bort ni än befinner er! Och Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Älskar den låten, just stand up, så fin :)

2009-01-26 @ 22:42:24
URL: http://reebbeeckaa.blogg.se/
Postat av: Tony Montana

Jag vet gumman du har varit jätte dum mot mig men är förlåten. ;) love you

2009-01-28 @ 21:21:56

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0