Extra grönt istället + ett ägg.

Glöm inte rösta i menyn. Ellie ♥



Frukost :D för en gångs skull känner jag mig riktigt nyttig. Och det är ju bra med tanke på dieten. Jag klarade inte knäcke macka och te så jag tog vanliga mackor med extra grönt istället + ett ägg. YUMMI! Köpte ett grönt te igår och det smakade skit :P haha. men det är väldigt nyttigt så jag drack upp det iaf. Nu är jag pigg och mår toppen! Jag vill in till stan och handla bebisar och mer nyttig mat. Take me to Kalmar baby! Nej The hills sesong 3 kanske?

Bibibooooo i miss youuuuuuuuuuuuuuuuu

Kommentarer
Postat av: Jen

haha OKEY if u say sooo :)



smarrig frulle! allt bra med dig?

2009-01-15 @ 12:17:09
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0