Det går vägen

Har varit i färjestan på möte och jag hoppas att det går vägen för då kommer jag inte vara luspank längre. Handlade hem lite som behövs och ägg köptes för jag skall ge mig på att försöka göra hastbullar :) Hoppas jag lyckas lika bra som en viss gotlänning jag känner! Jag börjar bli yr i huvudet och jag har konstigt ont i magen. Förstår mig inte på min kropp just nu men som tur är så skall jag snart till vårdcentralen och kolla upp vad det är som kan vara fel. Är det inget fel vet jag inte vad jag gör för jag vet att jag inte inbillar mig the pain!
Äsch, idag händer ingenting förutom hastbullsbakningen. Slänger in en bild senare om jag lyckades annars så vet ni vad som hände :P


You know you love me XOXO Ellie

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeeeeeeeeey nån mer än jag börjr bli hyppe hahahha

drööm ring om du vill snacka möjliga sjukdomar

2009-01-13 @ 19:20:09
Postat av: Nanna

Jag hoppas att det bara är inbillning om något dåligt och inte verklighet.

Det blev ju ingen pulka.. vi tyckte det blåste för kallt ute o sa att vi tar det imorgon istället... Det var ju 1,5dm snö ute... dagen efter var det inte en jäkla snöflinga på marken. Snopet.

2009-01-14 @ 16:00:50
URL: http://apieceofthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0