År och dar sen

Puuh, nu är jag riktigt trött alltså. Har varit vaken ett antal många timmar nu och sjuk är jag verkligen. BUMS i säng blir det för mig nu med detsamma. Har pratat med min kära vän i flera timmar nu och det var verkligen en massa skratt och massor med prat om allting som har hänt sens sist vi sågs och det var år och dar sen, känns det som iaf. ( fy fan vad jag låter vuxen) . Jag saknar henne så sjuuuukt mycket alltså. KOM HIT OCH BO MED MIG! Min lilla Toni Montana.


Jag och R gör oss för fina för en utekväll i stockholm ( bilden är typ ett år gammal)


Nej, sängen skriker efter mig nu.
God Natt Sverige


Kommentarer
Postat av: Tony Montana

Nämen Tjena vem är snyggingen med gul.

Mums henne skulle jag vilja smaka på om det är tillåtet :)

2009-01-22 @ 22:42:05
Postat av: Tony Montana

Nämen Tjena vem är snyggingen med gul.

Mums henne skulle jag vilja smaka på om det är tillåtet :)

2009-01-22 @ 22:42:30
Postat av: Ally.

Jag gillar den svarta kjolen :)

2009-01-23 @ 13:40:44
URL: http://allyallyally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0