Ångest varje gång jag vaknar

Jag förstår inte felet. Igår gick jag till säng vid 21,00 vaknade av att syster kom hit när hon slutat jobba vid 00,00. Somnade igen kl01,00 och nu vaknade jag vid 16,15. Jag förstår inte varför eller hur jag kan sova så länge. Jag får ångest varje gång jag vaknar och jag förstår inte att jag inte vaknat av mig själv för utvilad måste jag fan vara mycket tidigare än så här. och jag förstår inte varför ingen har väckt mig!? Hur fan ska jag kunna somna i bra tid nu då? Alltid blir bara förstört!

Hoppas att ni har haft en bra dag! Jag har sovit bort min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0