10cm pumps och strumpbyxor

Och såå kul för det snöar ute och det snöar mycket, marken är vit och det är as mysigt. Dock kan jag inte säga att det var mysigt att behöva gå ifrån stan och hem till gråbo. Jag vandrade genom stan med 10cm pumps och strumpbyxor men som tur var så hade jag en relativt varm jacka som jag fått låna av therese kvällen innan, på tal om igår så var det fest hemma vid bekanta vänner och senare för min del fest hos en annan bekant. Nu blir det nog inget mer festande för mig tror jag inte men man vet ju aldrig med mig när det gäller fest. Livet är ju en fest så varför missa en?

"Om du blir sjuk får du ett par skor"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman, hur är det?

jag befinner mig i stockholm åker väl hem i morgon, tänkte om du hade lust att kanske ses i dag senare? det var så länge sen ju.. du kan väl höra av dig, antingen i en kommentar på min blogg eller så kan du väl messa? eller ringa om du vill =) 0761003575 är mitt nummer =)



Kramar frida

2009-01-03 @ 14:19:45
Postat av: Frida

glömde skriva att det var jag jag =) haha Kraaam

2009-01-03 @ 14:20:59
URL: http://friggidy.blogg.se/
Postat av: Frida

jahaa, det var ju synd.. ja det måste du ju verkligen göra =) skit länge sedan vi sågs ju.. träffade jennifer och niki igår, också skit länge sedan jag träffade dom också. hör av dig så fort du kommer neråt, eller så hör jag av mig när jag kommer uppåt igen =)



Kramar

2009-01-03 @ 16:23:11
URL: http://friggidy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0