I sitt undermedvetande

Hej, Somnade riktigt sen igår. Inte bra inte bra!
Vaknade och frös,  det är så sjuk kallt här hemma. brrr. Satte på Leona lewis skiva. Det gjorde mig på bättre humör. Satte mig vid datorn och blev genast irriterad igen, jag förstår inte varför vissa försöker "styra" mig i sitt undermedvetande. Jag får göra vad jag vill, och allra helst vara vän med vem jag vill. Blää! Nej nu lämnar jag det bakom mig. Mamma ringde precis och bjöd över mig på mat. Jamenvisst. Vad händer idag då? JOBB SÖKANDE TILL 100%.  Ska ringa Therese med och bara vara en bra vän!


Nu kom Nadine förbi men hon gick lika snabbt, men hon kommer tillbaka snart igen. haha Det är rätt skönt att bo vägg i vägg med mamma för det tar inte så lång tid att springa över det tar ungeför 0,3 sekunder. haha. Nej hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare.

Tack för alla fina kommentarer, Det värmer verkligen!

(Sommar 07 på gotland! Jag saknar min Ö)

Kommentarer
Postat av: Leia

Nej, vänskap kan ta slut.

2009-02-12 @ 14:51:27
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0