Gårdagen

Hello Darling Im home! Fy fan i helvete för vädret ute. Har aldrig fått så mycket snöflingeörfilar i hela mitt liv! Och halkade gjorde jag 10 gånger i gegga och svättig blev jag så det stod härliga om det. USCH! Nu har jag duschat och fräschat (hurstavarmanfräsch?!) till mig så jag känner mig som en människa igen. Liknade mer ett grottmongo innan!

Igår var jag som sagt hos min syster och det var en helt sjuk händelserik kväll. Det började med att när jag väl kom dit så hade hon svept nästan en hel vinflaska själv, har ennu inte fått reda på varför. Sen så var det djupa disskutioner om killar och jag måste säga att det finns en kille inom hennes Zoon som är helt blåst och totalt känslokall. Satan själv burkar jag kalla honom. Igår hade hon stått i någon timma och lagat mat till honom och henne eftersom att dom hade planerat en mysig hemma kväll. Tror ni killen dyker upp? Inte ens en förklaring fick hon, utan det hon fick var : Abonenten du söker kan inte nåns.... Jag dök upp istället och åt upp maten och höll henne sällskap! Vad gör man inte för familjen (maten). Det slutade med att ett vinglas gick sönder och jag försökte få tuppkam. Jag fattar inte hur man gör en tuppkam.

Nu ska jag söka jobb i Stockholm, Kalmar, Gotland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0