Fastare kropp till sommaren

Helt ärligt så har jag ju som nyårslöfte att gå ner i vikt eller iallafall få mer fast kropp till sommaren och det är kanske dags att börja ta detta på allvar.
Jag tycker träning är sjukt tråkigt därför har jag svårt för att hålla alla mål jag sätter upp för mig själv när det gäller sånt.
Jag ska iaf försöka med att:
Gå en promenad på 1 timme varje dag.
50 armhävningar om dag.
50 situps om dagen.

Sen får det vara bra tills det att jag kommer till ett gym!



Jag vill färga mitt hår svart och köpa hårförlänging!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Om du tycker det är tråkigt så skit i gym och sånt där, det kostar bara pengar och du kommer strunta i att gå sen (tro mig, jag vet). Bara du håller promenaderna så klarar du dig, det är den bästa motionen, och så finns det ju det där kärleksfulla på 3 bokstäver om möjligt :)



Puss lilla gulling

2009-02-19 @ 14:34:46
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0