Cykelövning, situps och armhävni

Träningsvärk i både armar och ben, det är livet. Att få känna att man verkligen har gjort något. Puh, promenaden i morse blev inte lika lång som jag hade hoppats på eftersom att det var förjävla kallt helt enkelt och sen så hade jag fel skor på mig nu när det är så mycket snö. Cykelövning, situps och armhävningar. Sjukt jobbigt. Jag har verkligen ingen styrka i armarna men, det ska det bli ändring på! jaja mensan. Snart ska jag nog lägga mig för jag är faktiskt dö trött. Har inte orkat laga någon riktig mat idag så jag har ätit managrynsgröt. As gott!


Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer. Mika skulle nog ringa mig när hon slutat jobba. Jag vill gå ut :)
Jag vill köpa en Box vin, foot of africa! (men man kanske inte ska dricka när man tränar?! )


Hoppas på att folket från sthlm kommer ner och hälsar på mig snart! Det hade varit sjukt sjukt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0