Åka akut in till djursjukhuset

Hej.
Här sitter jag med en katt mindre än vanligt i detta hus. Stackars lilla älsklingen Jinks fick åka akut in till djursjukhuset efter att ha spytt upp massa konstig vätska. Läkarna vet inte vad som är fel och inte jag heller. Han fick iaf stanna kvar på djursjukhuset över natten med dropp. Hoppas han mår bättre imorgon och jag hoppas läkarna får fram någonting på röntken. Jätte orolig!
Annars har jag inte gjort mycket idag. Städat, tvättat och kollat på film. Nu snart så ska jag hänga upp tvätten som ligger i maskinen och kasta i sista tvätten för idag.


Hörs senare eller något. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JINX

2009-02-17 @ 10:41:33

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0