Snöstorm!

Dan före dan före doppare dan! DOPP!

Oh, mina fötter värker som satan och ute snöar det blask snö. Fryser ända in i benen! Idag har varit en rolig dag. Jag överraskade mina fina medarbetare med varsin rosbukett för jag tycker dom är absolut bäst! Vi fick även presenter av triumph, en svart fin filofax i läder och ett gulligt halsband.
När jag slutade jobba drog jag en snabb money spender på stan och köpte lite julklappar och så kunde jag inte låta bli att köpa en het, snygg, glittrigt bländande klocka till mig :D! Imorgon är dan före doppare dan och jag ska jobba hela dagen. Har en timme på mig att handla sista julklapparna, men de ska gå bra!

Nu ska jag sätta mig i fotbad men först måste man ju gå på toa så man inte pissar på sig när man sätter ner fötterna!










Den blingar fint i rätt ljus den ;)! Från Albrekts Guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0