Lördag innan jul


Glad filur i snön.


Den enda jobbiga delen med snö.


älskar att sitta i soffan och se ut mot balkongen med allt julpynt. Jag tycker aldrig men kan ha för mycket!


Nu är jag helt slut i huvudet efter en lång och relativt hektisk dag på jobbet. Visst är det kul att folk handlar och jag hoppas på att det är fler som handlar imorgon men oj va trött man blir när man väl varvar ner.
Jag bara älskar att snön fortfarande är kvar. Ofta brukar snön tina bort nu så här dagarna innan jul men iår sägs det att snön skall ligga kvar så vi vår en VIT julafton! hoppas hoppas hoppas.
Jag ska alldeles snart äta någonting lätt så jag stillar min hunger och sen ska jag slå in Lizas julklapp som jag köpte idag! Nadine kommer förbi om ett tag med. Det blir roligt.

Nej, MAT nu tack! Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0