Julklapps inslagning

MÄTT! Jag och mamma har precis delat på en halv pizza och jag är så jäkla mätt. Ska egentligen sitta och titta på simpsons nu men jag vill uppdatera lite innan jag glömmer bort bloggen helt. Idag var sista dagen på jobbet innan lite jul ledigt. Och det var skönt. Männen är roliga som kommer in i storm panik och ska ha underkläder till sina damer men inte vet dom vad dom ska ha för storlek eller liknade men, det är så gulligt att dom anstränger sig och inte bara ger dom ett present kort, tycker jag iallafall. ANYHO. Jag ska slå in lite julklappar nu, min speciallite (stavas det så?) På jobbet så överdriver jag med julklappssnöre så det skriker om det men kunderna blir så glada så och jag med. Jag tycker att paketet är halv julklappen! Imorgon bär det av till Öland och till Nadine där vi ska fira jul. Det ska bli mysigt. Har konstigt nog inga större förväntningar iår som jag brukar ha men det är väl bara bra. Nu orkar jag inte pyssla ihop en massa onödig blaja för jag vill se på min älskling Homer.

Ha det så bra så hörs vi imorgon på DOPPARE DAGEN :D!




Min fina julklapp jag fick av Cina. Hon har gjort den själv! (En ljusstake för er som inte förstod det) Jag ska fylla den med marsmellows och smälta dom på ljuset. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0