Jag vill sjunga!




Jag och Nadine på väg till stan. Systrami :)




Hej hjärtan! Hoppas ni mår bra. Jag mår toppen!
Igår var det som alla vet Lucia. Jag och Nadine åkte in till stan för att se på luciatåget i Domkyrkan. Det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Men det var mysigt och barnenkören var jätte duktiga. Åkte över till Öland och såg Lucia på tv vilket var en STOR besvikelse. Vad hände med jul och lucia sånger? Så är det! Nu är jag hemma i kalmar igen och snart ska jag åka iväg till jobbet.

jag vill sjunga, igår blev det ingenting för vissa har försvunnit från jordens yta, konstigt nog!
Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Vad gullig du är!!



Hur är det med dig annars?

Saknar dig med!

Kram

2009-12-14 @ 13:46:32
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: fotonich

Vilken fin blogg du har (:



P.s sugen på handsmycken ? Jag säljer nämligen och har även julrabatter nu (:

2009-12-14 @ 18:38:38
URL: http://fotonich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0